Меню KDT

logo.png?_=1610592031

"Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің білім басқармасы" КММ "Петропавл қаласының білім бөлімі" КММ "№ 7 орта мектеп" КММ
  • kz
  • ru
  • en
  • Мектеп мәзірі

    Барлық жаңалықтар

    "Іс-әрекеттегі зерттеу" мектеп жобасы аясында 10.01.24-31.01.24ж. аралығында "№7 орта мектеп" КММ ағылшын тілі мұғалімдері Lesson study сабақтарының сериясын өткізді


    "Іс-әрекеттегі зерттеу" мектеп жобасы аясында 10.01.24-31.01.24ж. аралығында "№7 орта мектеп" КММ ағылшын тілі мұғалімдері Lesson study сабақтарының сериясын өткізді: Латыпова Н.М., Кремппа О.В., Матюгина К.Ю., Мустафаева Ж.А., Шугаипова А.М. және Шавшина Ю.А.
    Ағылшын тілі мұғалімдерінің әдістемелік бірлестігінің зерттеу тақырыбы инновациялық стратегияларды енгізу арқылы функционалдық сауаттылық дағдыларын қалыптастыру болып табылады.
    Lesson Study сабақты зерттеу арқылы мұғалімнің оқыту тәжірибесін жақсартуды көздейді: "Lesson Study мұғалімдерге кәсіби мұғалімдер қауымдастығы шеңберінде оқушыларға оқытуға көмектесу және топ мүшелерін кәсіби оқытуға бағытталған тәсілді жүзеге асыруға көмектеседі".
    Lesson Study форматында зерттеу тобы үш сабақ жоспарлады. Зерттеу барысында сабақтарды жоспарлау және талқылау мұғалімдердің тұрақты құрамында өтті. Мұғалімдер сабаққа қатысу кестесін жасады, осылайша әр А оқушысы, В оқушысы және С оқушысы үшін бірдей бақылаушылар тағайындалды. Сондай-ақ, сабақтан кейін әр мұғалімнің кері байланысы ескерілетін талқылау өткізілді. Зерттелген 3 оқушыға назар аудару көптеген маңызды ойларды ашты. Топ қатысушылары инновациялық стратегияларды енгізу арқылы функционалдық оқу сауаттылығы дағдыларын қалыптастырудың әртүрлі стратегияларын қолдану арқылы түсіністікке ие болды. Сонымен қатар, мұғалімдер ынтымақтастықта жұмыс істей отырып, бір-бірін жаңа идеялармен байытады, қателіктерден сабақ алады және оқытудың жаңа тәсілдерін іздейді.
    Сабақтар сериясының соңына қарай оқушылардан күтілетін нәтижелер келесідей болды:
    - инновациялық стратегияларды енгізу арқылы функционалдық сауаттылық дағдыларын қалыптастыру әдістерін сабақтарда қолдану.
    - оқушылардың жайлы ортасы мен жағымды көңіл-күйін қалыптастыру, осылайша оқыту сапасын арттыру.
    Зерттеуге қатысушылар зерттеу алдында бақылау үшін таңдалған әрбір оқушы туралы толық және қажетті ақпаратты жинап, сынып жетекшісімен сөйлесу керек деген пікірге келді. Бұл оқушылардың үлгерімі туралы толық мәлімет береді. Мәселе әлсіз дағдыларда немесе материалды түсінбеуде ғана емес, сонымен қатар оқушылардың оқу жетістіктеріне әсер ететін психологиялық факторлар бар. Мысалы, Lesson Study сабақтарының сериясын өткізу барысында. Ю. А. Шавшина А оқушысы бойынша ұсыныстар алды: осы оқушыны бақылау нәтижелері бойынша ол үнемі қолдауды қажет ететіндігі анықталды, жұмыс кезінде оның дұрыстығына сенімді емес, өз пікірін оңай өзгерте алады және басқалардың пікірін тыңдап, келісе бастайды. Сабақ қорытындысы бойынша бұл оқушы өз пікірін айтуға ұялып, өз идеяларымен бөліспеуді жөн көретіні байқалды. Бақылау нәтижелері бойынша келесі ұсыныстар берілді: берілген оқушыға көбірек уақыт бөлу, тәуелсіз немесе топтық жұмыстарды орындау кезінде қолдау.
    С оқушысы бойынша басқалармен сараланған жұмыс ұсынылды – жұптарды, топтарды өзгерту, топ жетекшісі ретінде тағайындау, өйткені ол пассивті және жұмыстың барлық көлемін орындамайды, шоғырлануды оңай жоғалтады, дегенмен оқу үлгерімі өте жоғары. Осылайша, ағылшын тілі мұғалімі Шавшина Юлия Александровна сабақтарды зерттеу кезінде әріптестерінен тәжірибеде қолданылған нақты және нәтижелі ұсыныстар алды.
    Шугаипова Альбина Муратовнаның сабағында әріптестері инновациялық стратегияларды енгізу арқылы функционалдық оқу сауаттылығы дағдыларын қалыптастыру әдістерін қолдану кезінде оқушылардың іс-әрекетінің қалай өзгеретінін байқады, жаңа материалды игеру және сәттілік жағдайын жасау үшін қандай әдістер тиімді. Олар келесі қорытындылар жасады: "С" оқушысы - оқушы сыныптастарының көмегімен тапсырмаларды орындады, топта пассивті болды, өйткені ол көп жұмыс істеуге дағдыланбаған. Бірақ екінші сабақтан бастап, Lesson Study сыныптастарын жұптық, топтық жұмыстарға жібермеуге тырысты, кейде белсенді болды, сұрақтарға өз бетінше жауап беруге тырысты. Сөздік қоры әлсіз болғандықтан, оқушы шығармашылық тапсырмаларды орындай алмады, бірақ бақылаушылар оның қызығушылық танытып, сұрақтар қоя бастағанын байқады: "Қалай орындау керек?", "Мен дұрыс орындадым ба?", яғни тәуелсіз болуға және өзін-өзі реттеу дағдыларын көрсетуге деген ұмтылыс пайда болды (мақсат пен әрекет). Қорытынды сабақта "С" оқушысына жеке жұмыстар берілді және бұл нәтиже берді. Ол командалық тапсырмаларды орындау кезінде сыныптастарына қолдау көрсете бастады, топта кеңесші бола бастады.
    Балалар өздерін зерттеуге, бағалауға, өз жетістіктерін талдауға үйренді,
    бұл өз кезегінде оларды қарым-қатынасқа сенімді етті. Олар жолдастарына көмектесу қажеттілігін сезінді. Ынтымақтастық атмосферасы оқушылардың мотивациясын, үлгерімін арттыруға, олардың берік білім алуына ықпал етті, бұл оларға тәуелсіз, сыни тұрғыдан ойлайтын, сенімді және табысты болуға мүмкіндік берді.
    Зерттеу барысында оқушылардың ойлау дағдыларын дамытуға және олардың ойлау және қабылдау түрлеріне негізделген топтарда өзара әрекеттесуіне ықпал ететін функционалды оқу сауаттылығы дағдыларын қалыптастырудың ең тиімді стратегиялары анықталды. Жұмыстарды орындау нәтижесінде А, В және С оқушылары Lesson Study тәсілінің шеңберінде анықталған табысты критерийлер негізінде өздерінің дағдылары мен қабілеттерін дамытуды көрсетті. Жетістік деңгейлерінің нәтижелерін талдау оқушылардың дамуындағы оң динамиканы растады.
    Біз мұғалімдер бір-бірімізбен ынтымақтасып, жаңа идеялармен алмасып, өз қателіктерімізден сабақ алып, жаңа тәсілдерді іздеуіміз керек. Бұл оңай емес, өйткені біздің міндетіміз тек оқу пәндерін оқыту ғана емес, сонымен қатар оқушыларымызға сыни ойлауды үйрету, олардың өзін-өзі оқыту және өзін-өзі бағалау қабілетін дамыту және әр сабақта олардың таланттарын дамытуға ұмтылу.
    Маргарет Мид: "Көптеген адамдар ойлайтын, өз ісіне берілген адамдардың шағын тобы әлемді өзгерте алатынына күмәнданады. Шындығында, тарих көрсеткендей, бұл әрқашан осылай болады". Сондықтан, бізбен бірге өзгеріп, әлемді өзгертейік. Өйткені, Д. Дьюи: "Егер сіз әлемді өзгерткіңіз келсе, мектепке келіп, сол жерден бастаңыз", – деді

           
    02.02.2024
    0


    Чтобы оставлять комментарии авторизуйтесь

    Президенттің
    жолдауы

    prez_img.jpg?_=1567482746

    БІРЫҢҒАЙ МЕМЛЕКЕТТІК БАЙЛАНЫС ОРТАЛЫҒЫ

    Директордың блогы

    ҚР Мемлекеттік рәміздері туралы

    «Рухани жаңғыру» жобасы

    «Балаға лайк» республикалық акциясы

    Электрондық үкімет

    Сенім телефоны

    «Есіктен есікке» акциясы

    Сыйлыққа тыйым салу

    Пайдалы сілтемелер