1-20 ақпан аралығында біздің мектепте математика, физика және информатика мұғалімдерінің әдістемелік бірлестігі мұғалімдерінің Lesson Study сабақтарының циклі өтті.
LessonStudy - бұл мұғалімдік практика саласындағы білімді жетілдіруге бағытталған сабақтағы іс-әрекеттегі зерттеудің ерекше түрі болып табылатын педагогикалық тәсіл. Бұл мұғалімдер тобы бірлесіп жоспарлаған, оқытатын, бақылайтын және талдайтын кем дегенде үш сабақты қамтитын цикл. LS көмегімен мұғалімдер демократиялық негізде cабақты зерттеуді жүргізе алады, оқу сапасына әсер етеді. LS тәсілінде оқушылар мен мұғалімдердің қателіктерін көруге, олардан қалай аулақ болу керектігін түсінуге және оқыту мен оқудың сапасын арттыруға болады.
Әдістемелік бірлестіктің педагогикалық мәселесі:
«Физика, математика және информатика сабақтарында оқу сауаттылығын қалай дамытуға болады»
«Оқырман сауаттылығы» тіркесі 1991 жылы халықаралық тестілеу аясында пайда болды. РІЅА зерттеуінде «Оқырман сауаттылығы – адамның жазбаша мәтіндерді түсіну және пайдалану, олар туралы ойлау және мақсаттарына жету, білімі мен мүмкіндіктерін кеңейту, әлеуметтік өмірге қатысу үшін оқумен айналысу қабілеті».
Оқи білу бұл сөздің кең мағынасында «... өлі әріптен тірі мағынаны алу» дегенді білдіреді, - деді ұлы ұстаз К.Д. Ушинский. «Оқу - бұл әлі ештеңе емес...не оқу керек және оқығаныңызды қалай түсінуге болады - бұл ең бастысы».
Сабақтарда педагогикалық мәселені шешудің тиімді әдістері анықталды. «Кластер құру» тәсілі. Кластер бір шоқ немесе спутниктері бар планетаның моделі түрінде жасалады. Орталықта негізгі ұғым, ой орналасқан, бүйірлерінде орталық ұғыммен түзу сызықтармен байланысқан үлкен мағыналы бірліктер көрсетілген. Бұл белгілі бір тақырыпқа қатысты идеяларды, ойларды, фактілерді, бейнелерді, ассоциацияларды білдіретін сөздер, сөз тіркестері, сөйлемдер болуы мүмкін. Қазірдің өзінде орталық планетаның «спутниктерінің» айналасында тақырыпты толық ашып, логикалық байланыстарды кеңейтетін онша маңызды емес мағыналы бірліктер болуы мүмкін.
«Анықтамалық конспект» немесе «Шпаргалкалар конкурсы» тәсілі.
Мәтіннен ақпаратты табу және алу үшін оқырманның қабілетін қалыптастыру үшін біз графикалық ақпаратпен жұмыс істеуді қажет ететін тапсырмаларды ұсынамыз: сөздерге (суреттердегі қолтаңбалар, диаграмма бағандарының атаулары, кестелердің, сызбалардың атауы) назар аудара отырып ақпарат алу; графиктің, сызбаның, диаграмманың тілін түсіну.
«Тұжырымдамалық кесте» тәсілі үш немесе одан да көп аспектілерді немесе сұрақтарды салыстыру қажет болған кезде пайдалы. Кесте келесідей салынған: көлденеңінен салыстыруға болатын нәрсе, ал тігінен бұл салыстыру орын алатын әртүрлі белгілер мен қасиеттер орналасқан. LessonStudy сабақ циклі нәтиже алу үшін тиімді педагогикалық тәсіл болып табылады.