МҰҒАЛІМДЕРГЕ АРНАЛҒАН ҰСЫНЫСТАР: ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУДЫ ҚАЛАЙ ҰЙЫМДАСТЫРУҒА БОЛАДЫ?
ТАНЫСУ РУС / КАЗ
2020-2021 жылғы әдістемелік жұмыс
Жыл басында әдістемелік кеңестің отырысы өткізілді, тоқсанның соңында пәндер бойынша модерация жүргізілді. Мұғалімдер кестеге сәйкес курстық дайындықтан өтеді. Балалар мен мұғалімдер түрлі байқауларға қатысады. Педагогикалық кеңес мектептің мұғалім-жаттықтырушылары дайындаған коучингтік тәсілмен тренинг түрінде өтті. Жалпы білім беретін пәндер бойынша республикалық олимпиаданың мектеп және қалалық туры өткізілді, жеңімпаздарды облыстық турға дайындау жүргізілуде. Әдістемелік көмек көрсету үшін мектепке Педагогикалық шеберлік орталығының кураторлары жазда ТЖБ және ТЖБ құрастыру бойынша түсіндіру үшін шақырылды, тілек білдірген педагогтар критериалды оқыту бойынша НЗМ жазғы мектебінде оқудан өтті. 5 желтоқсанда шағын орталық базасында қалалық білім бөлімінің әдіскері мен тәрбиеленушілердің ата-аналарының қатысуымен қалалық семинар өтті. Ұжым 9 жыл бойы үйлесімді жұмыс істейді, үнемі іс-шаралар өткізеді және тәрбиеленушілерді жоғары деңгейде дайындайды. Биылғы оқу жылында дене шынықтыру, музыка және қазақ тілі мұғалімдері арасында оқыту мен тәжірибе алмасу деңгейін арттыру үшін қалалық семинарлар мен шеберлік сыныптары жоспарланған. Өрлеу БАҰО АҚ және СҚМУ кестесіне сәйкес.М. Қозыбаева педагогтар өздерінің педагогикалық тәжірибесін жинақтайды. Педагогтар аттестаттаудан жаңа форматта өтеді, педагог-модератор, педагог-сарапшы және педагог – зерттеуші санаттарын алады.
2021 жылғы 18 ақпанда ШМО жұмысы аясында "сабақтағы табысты басқару ережелері"тақырыбында дөңгелек үстел өтті. Жас мұғалімдер тәлімгермен бірлесіп "Кәсіби қызмет аспектілері" сауалнамаларын толтырып, педагогтерге арналған нормативтік - құқықтық құжаттарды талдап, ағымдағы мәселелерді талқылады. Тәлімгер мен жас мұғалімнің тандемі-бұл өте жемісті және қызықты процесс.
Өткізілген іс-шараны талдау
19.02.2021 5-сыныпта "Welcome to the world of fairy-tales"тақырыбында сыныптан тыс іс-шара өткізілді. Ойын "өз ойын"қағидаты бойынша құрылды. Масштабтау жұмысы командаларға бөлінуге мүмкіндік бермейтіндіктен, балалар мұғалімге қарсы ойнады. Егер сұрақтың жауабы дұрыс болса, олар ұпай алды. Егер қате болса-мұғалім. Аталған іс-шараның мақсаттары мен міндеттері:
- "Жағымды оқу" тақырыбы бойынша зерттелген материалды қорытындылау;
– Балаларда оқуға деген сүйіспеншілікті, кітапқа деген қызығушылықты тәрбиелеу;
- Оларда салауатты бәсекелестік пен топтық жұмыс сезімін дамыту.
Іс-шара барысында келесі негізгі құзыреттерді дамытуға уақыт бөлінді: құндылық-семантикалық, жалпы мәдени, оқу-танымдық және коммуникативтік.
Ойынның соңында балалар мүмкіндігінше көп ұпай жинауы керек еді (кем дегенде 3000-нан астам), бұл олардың материалды жеткілікті деңгейде зерттегенін көрсетеді. Оқушылар өз мақсаттарына едәуір көп ұпай жинау арқылы қол жеткізді.
Балалардың белсенді және қуанышпен жұмыс істегенін ескере отырып, оларға іс-шара ұнады.
ҚР Білім және ғылым министрінің м. а. 2016 жылғы 8 қаңтардағы № 9 бұйрығымен педагогикалық әдеп қағидалары бекітілді, деп хабарлайды Zakon.kz.
Сонымен, педагогикалық этиканың негізгі принциптері:
1) педагогтің адалдығы-оның оқыту мен тәрбиелеу нәтижесі үшін жауапкершілігін, өз қызметінде түзетулерді жүзеге асыру қабілетін, сынға және рефлексияға қабілеттілігін, оқушылардың, ата-аналардың, әріптестердің кез келген пікіріне ашықтығын көздейді;
2) адалдық-оның бағалау қызметінің ашықтығын, өзі құратын білім беру ортасының ашықтығын болжайды. Адалдық мұғалімге оқушының, оның ата-анасының (заңды өкілдерінің), әріптестерінің құқықтарын бұзуға тыйым салады;
3) жеке тұлғаның ар - намысы мен қадір-қасиетін құрметтеу-педагог оқушының, ата-ананың, оның кәсіби назарының объектісіне айналатын адамдардың ар-намысы мен қадір-қасиетін құрметтейді, олармен қарым-қатынаста әдепті болады. Ол баланың дамуын шын жүректен тілейді, әрдайым көмекке келуге дайын, оқушының жетістіктерін (сәтсіздіктерін) бағалауда нәзіктік танытады.
Білім беру процесіне қатысушыларға қатысты физикалық, моральдық және психикалық зорлық-зомбылық әдістерін қолдануға жол берілмейді;
4) жалпыадамзаттық құндылықтарды құрметтеу: жалпыадамзаттық құндылықтардың басымдығын мойындай отырып, педагог әрбір ұлттық мәдениеттің ерекшеліктеріне, құндылықтары мен қадір-қасиетіне құрметпен қарайды.
Педагог ұлтаралық қатынастар мәдениетін тәрбиелейді, білім алушыларда жасына, жынысына, тіліне, ұлтына, дініне, азаматтығына, тегіне, әлеуметтік, лауазымдық және мүліктік жағдайына немесе кез келген өзге де мән-жайларға қарамастан барлық ұлттардың және барлық адамдардың құқықтары мен қадір-қасиетін құрметтеуді оятады.
Мұғалім мектеп ұжымында сенім мен Құрмет климатын қалыптастыруға ықпал етеді.
5) кәсіби ынтымақтастық: педагог мамандықтың беделіне қамқорлық жасайды, әріптестерінің ар-намысы мен қадір-қасиетін құрметтейді, мұғалімнің беделіне нұқсан келтіретін әрекеттерге жол бермейді.
Әріптестерінің сенімін қандай да бір түрде теріс пайдалануға, олардың кәсіби міндеттерін орындауға кедергі келтіруге, оларға қандай да бір зиян келтіруге жол берілмейді. Педагог әріптестеріне теориялық және әдістемелік шеберлік деңгейін арттыруға, шығармашылық қабілеттерін дамытуға жәрдем көрсетеді, қиындыққа тап болған әріптестеріне көмекке келеді. Кәсіби ынтымақтастық өтірік пен әділетсіздікке сылтау бола алмайды.
6) кәсіби дамудың үздіксіздігі. Педагог өзінің кәсіби шеберлігін, зияткерлік, шығармашылық және жалпы ғылыми деңгейін жетілдіреді.
Сондай-ақ, өз қызметінде педагог қызметкерлердің бар екендігі көрсетілген:
- білім алушылар мен тәрбиеленушілерді жоғары адамгершілік рухында тәрбиелеуге, ата-аналарға, этномәдени құндылықтарға құрметпен қарауға, қоршаған әлемге ұқыпты қарауға ықпал етеді;
- Қазақстан Республикасының педагог қызметкерінің жоғары атағының беделін түсіруге қабілетті іс-әрекеттер жасауға жол бермейді;
- өз қызметтік міндеттерін адал және сапалы орындайды:
- өздерінің кәсіби шеберліктерін үздіксіз жетілдіріп, өзін-өзі тәрбиелеумен және өзін-өзі жетілдірумен белсенді айналысады;
- еңбек тәртібін мүлтіксіз сақтайды;
- білім беру ұйымының мүлкіне ұқыпты қарайды және оны жеке мақсатта пайдаланбайды;
- сыбайлас жемқорлықтың алдын алу бойынша шаралар қабылдайды, өзінің жеке мінез-құлқымен адалдықтың, бейтараптық пен әділдіктің үлгісін көрсетеді;
- қызметтік ақпаратты пайдакүнемдік және өзге де жеке мақсаттарда пайдалануға жол бермейді;
- жеке мысалмен ұжымда тұрақты және жағымды моральдық-психологиялық жағдай жасауға ықпал етеді;
- ) өздерінің қызметтік міндеттерін орындау кезеңінде киімдегі іскерлік стильді ұстанады.
Білім беру процесіне қатысушылармен қарым-қатынаста педагог қызметкерлер:
- жасына, жынысына, ұлтына, дініне, азаматтығына, тегіне, әлеуметтік, лауазымдық және мүліктік жағдайына немесе кез келген өзге де мән-жайларға қарамастан адамның әдет-ғұрпын, ар-намысы мен қадір-қасиетін құрметтейді;
- білім беру процесіне қатысушыларға қатысты қаржылық және өзге де бопсалау фактілеріне жол бермейді, өз әріптестері тарапынан мұндай әрекеттердің жолын кесуге күш салады;
- өз іс-әрекеттерімен қоғам тарапынан негізделген сынға себеп бермейді, кемшіліктерді жою және кәсіби қызметін жақсарту үшін сындарлы сынды қолданады;
- білім беру процесіне қатысушыларға кәсіби қолдау көрсетеді.
Әріптестерімен қарым-қатынаста педагог қызметкерлер жалпы қабылданған моральдық-этикалық нормаларды сақтауға, сыпайы және дұрыс болуға; басқа педагогтың кәсіби біліктілігіне көпшілік алдында күмән келтірмеуге тиіс.
Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік 10 күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
Мектептің педагогикалық мәселесі: "білім беру мазмұнын жаңарту контекстінде оқыту сапасын арттыру және мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін тұрақты дамыту арқылы оқушылардың бәсекеге қабілетті тұлғасын қалыптастыру"
Мақсаты: кәсіби құзыреттілікті іске асыру және оқыту сапасын арттыру мақсатында Мұғалімнің кәсіби дамуын жетілдіру.
Мектепте 9 әдістемелік комиссия жұмыс істейді, олардың жұмысы білім беру жүйесін жаңарту жағдайында әртүрлі инновациялық әдістерді қолдану арқылы педагогикалық процесті жетілдіруге бағытталған.
Мемлекеттік тілде оқытатын бастауыш сынып мұғалімдерінің әдістемелік комиссиясы (комиссия басшысы-жоғары санатты, бірінші озық деңгейдегі мұғалім-С. А. КОКУШЕВА)
Орыс тілінде оқытатын бастауыш сынып мұғалімдерінің әдістемелік комиссиясы (комиссия жетекшісі - бірінші санатты мұғалім-МАРКИШ е. л.)
Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерінің әдістемелік комиссиясы (комиссия жетекшісі - бірінші санатты мұғалім Г. ж. ОМАРОВА)
Ағылшын тілі мұғалімдерінің әдістемелік комиссиясы (комиссия жетекшісі - екінші санатты мұғалім А. Ф. ШАРИПОВА)
Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерінің әдістемелік комиссиясы (комиссия жетекшісі - бірінші санатты мұғалім Примак м. с.)
Математика, физика, информатика мұғалімдерінің әдістемелік комиссиясы (комиссия жетекшісі-жоғары санатты мұғалім Л. С. ШТАНКО)
Табиғи цикл және қоғамдық пәндер мұғалімдерінің әдістемелік комиссиясы (комиссия басшысы - жоғары санатты мұғалім А. В. ЕЛИСЕЕВА)
Дене шынықтыру, технология, музыка, сызу, бейнелеу өнері мұғалімдерінің әдістемелік комиссиясы (комиссия жетекшісі-жоғары санатты мұғалім Н. В. ПЯТАЕВА)
Өзін - өзі тану мұғалімдерінің әдістемелік комиссиясы (комиссия жетекшісі-жоғары санатты мұғалім педагог-психолог и. в. ХВАЩИЛИНА)
Мектептің педагогикалық қызметкерлерінің кәсіби құзыреттілік деңгейі мектептің білім сапасын анықтайтын параметрлердің бірі болып табылады. Мектептің педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттыру әкімшілік жұмысының маңызды бағыты болып табылады. 2013 жылдан 2016 оқу жылына дейінгі кезеңде
Деңгейлік бағдарламалар бойынша оқытудан 18 педагог өтті
Биоинформатика және СИНЕРГЕТИКА технологиясын қолдану бойынша 12 педагог өтті
Білім беру жүйесін жаңарту бағдарламасы бойынша-22 педагог
Мұғалімнің педагогикалық шеберлігінің үздіксіз өсуі коучинг түрінде бақыланады және ұйымдастырылады, ашық сабақтар, lesson stady сабақтары, қала мектептерінің желілік қоғамдастығына қатысу.
2002-2003 оқу жылының 1 қыркүйегінен бастап №7 орта мектеп "Өзін-өзі тану"курсы бойынша республикалық экспериментке енгізілді. "Жүректен жүрекке" оқыту тек "өзін-өзі тану" сабағының ғана емес, сонымен қатар біздің мектептегі барлық пәндердің негізі болды.
Мектепте "Мирас"оқушыларының ғылыми қоғамы жұмыс істейді
Ұраны: "ғылым Алға өмір сүру үшін құрылды, оны мұраға енгізу-бізге құрмет".
ТБУ жұмысы жыл сайын түрлі олимпиадалар мен конкурстарда нәтиже береді, дарынды балалар жүлделі орындарға ие болады
Әлем тез өзгеруде, ал мектеп тек уақытпен ғана емес, одан да озып кетуі керек. Бұған жоғары, тұрақты нәтижелерге кепілдік беретін жаңа педагогикалық технологиялар бағытталған. Жыл сайын біздің мектепте ата-аналар қауымымен, шақырылған қонақтармен кездесулер өткізіледі, бұл бізге тәрбие жұмысында жоғары нәтижелер береді.
Мектепте барлық қажетті жабдықтары бар 2 интерактивті физика кабинеті, информатика кабинеті, шет тілінің лингафондық мультимедиялық кабинеті, биология, химия интерактивті кабинеті жұмыс істейді.
Біздің мектеп базасында қала және облыс мұғалімдеріне, біліктілікті арттыру институтының курсанттарына арналған семинарлар, ашық сабақтар мен іс-шаралар үнемі өткізіліп тұрады.
Мектеп Бастауыш білім беру әдістемесі бойынша СҚМУ студенттері үшін негіз болды. 2016 жылдан бастап БиС технологиясы бойынша мектепішілік және қалалық сабақ семинарлары және LESSON STADY педагогикалық зертханалары үнемі өткізіліп тұрады.